Na výročním dvacátém Otrlci nemůže chybět maskot festivalu El Santo. Comeback ikonického mexického wrestlera se nemůže obejít bez přítomnosti Pana Akuráta, který milovanému hrdinovi dal český hlas i jeho lokální fandom. Adekvátně aktuálním událostem si navíc připomeneme jedno z nejlépe hodnocených dobrodružství maskovaného pořeza, kde propleskne nejednoho hajlujícího hejska.
Slavný maskovaný hrdina se opět střetává s fašistickým zlem! Inspektor Ponce a detektiv Rocha vyšetřují záhadné vraždy. I přes veškerou snahu se jim nedaří viníky vypátrat. Jedinou stopou jsou anonymní dopisy, které dostávají oběti několik dní před smrtí. Stejný dopis dostane také bohatý podnikatel Mario Gaos, a protože se bojí o svůj život, kontaktuje El Santa. Objasnit spojení mezi oběťmi a nacistickým původem dopisů El Santovi pomáhají Yvette a Pablo.
Tento snímek výmluvně dokazuje, že kvalitu filmů se značkou El Santo udával pouze titulní neporazitelný luchador, a nikoli člověk na režisérské stoličce. Alda Montiho snad ani nelze považovat za režiséra, zato El Santo si tentokrát vychutnává polohu mexického Sherlocka Holmese, či spíše wrestlingově oděné inkarnace vyšetřovatelů z německých béčkových kriminálek podle románů Edgara Wallace. Druhá polovina sedmdesátých let ve filmografii legendárního bijce předznamenala odklon od hororových a fantaskních motivů. Tato tendence posléze vyvrcholila v osmdesátých letech, když El Santo svůj poslední souboj vybojoval proti televiznímu vrahovi.